crashblogja

Model Railroader 2008/3

2008. március 10. - crash

Na… ma leírtam az Indóház fórumban a véleményem, kaptam is jó demagóg szöveget, meg hogy jó lesz az arcom befogni, mert én már toltam a lapot… …ezzel a felindulással bementem kedvenc újságosomhoz Model Railroadert venni – ha azt megveszem, legalább kapok valami vasútmodellezős témát a pénzemért.

És… igen! Nem semmi a márciusi szám, egyből két tutorial: hogyan építsünk vasúti átjárót, illetve a másik, a vegyes anyagokkal (lézervágott fa, fa léc, fehérfém, rézmaratás) Craftsman házkiteket hogyan lehet profi módjára összerakni. Ez utóbbi fenomenális - igen, ez az amit olvasni akarok, frászt érdekli, hogy a kamu konténerszállító kocsi konténerein milyen jók a feliratok…

E mellett folytatódik az MR szerkesztőinek terepasztal-építése, az alagsorban építkeznek vadul, és jó tippeket mutatna. A ’20-as évekbeli, vasgyári’ terpasztal bemutatója nem rossz, bár engem egy kicsit zavart, hogy a teljesen jól kinéző, igényes koszolású épületek közé beengedett a modellező egy szürkével szimplán oldalbafújt gőzöst. Ha egy gőzös a vasgyárba’ mozog, nem így koszolódik… …elég csak a diósgyőri képek között nézgelődni.

Van még egy ismertető, egy tokiói modellező terepasztaláról – az ottani, iszonyat ingatlanárak mellett el tudott magának majd’ 20nm-t különíteni terepasztal célból… Az asztal kidolgozása roppant jó, nem túlzsúfolt, és hosszú vonatokkal operál. Igazából nem beszélnék sokat róla, nézzétek meg az ujságot, és csodálkozzatok.

Ami még említésre méltó, egy N-es Kato RDC-t digitalizálnak az egyik cikkben, egy másikban pedig egy modellező kifejti, miért szereti a keskeny nyomközt. De a korona a 102-edik oldalon kezdődik, a „Trackside Photos” rovat, a modellezők saját műveikről küldenek képeket. Most csak két oldal, de egyből két olyan képpel, hogy esik az áll…

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr45375151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kálmán 2008.03.11. 13:29:26

Szia Crash, mondd már meg, hol van a "kedvenc újságárusod", hadd vegyek én is ilyeneket.

IST · http://www.virtualisvasut.hu 2008.03.11. 15:06:10

Nem tudom Crash_ hol veszi, de az Árkádban a legalsó szinten lévő újságárusnál mindig van egy rakat fajta német és amerikai vasúti magazin. Kár, hogy angolt valamiért nem hajlandóak behozni. Marad az előfizetés...

Nygma · http://nygma.hu 2008.03.12. 10:29:31

Crash, az április számot ki na hagyd, nagyon fog tetszeni: "17 expert tips! How to use details for more realism", illetve "How to model 6 different industries".

Amikor én otthon voltam, a Garden Railways járattam előfizetéssel. Ugyan az a kiadó forgalmazza. Szerintem teljesen $63 egy évre. Mondja valaki hogy ez sok.
secure.kalmbach.com/offer/default.aspx?c=if67m

crash 2008.03.13. 07:11:03

Noigen, az áprilisi számot már jobb helyeken lehet kapni, nálunk majd április elején.... Ha nem lenne olyan tetű a posta. mint amilyen - a cuccaim csak kerestetés útján jutnak el hozzám, az asszonynak meg a decemberi számlakivonata tegnap érkezett meg, pedig decemberi pecsét van rajta - akkor simán előfizetnék, és hamarabb itt lenne :-(
süti beállítások módosítása