crashblogja

Alapozás II.

2007. szeptember 11. - crash
Jelentem kipróbáltam. Mármint a Revell alapozót szórópisztolyból. Konklúzió: nekem marad a Tamiya és a Testors. A Revell eltömi a pisztolyt, és kevésbé tapad. Igaz, én a 0,2-es pisztollyal fújtam - de mentségemre szóljon, hogy a Testorst simán vitte. Nos, tehát nálam a Revell löttye' nem vált be. Így aztán Testors alapozó kell szerványolni. Vagy íbéj', vagy majd a nyakamba veszem a várost.

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr97163198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása