crashblogja

II. N-es jamboree

2008. június 02. - crash

A hétvégén megrendeztük a II. N-es találkozót. Kisebb volt a felhajtás körülötte – kevesebb idő volt, de mintha most többen lettünk volna. Én jól éreztem magam, sok érdekes dolgot láttam, tapasztaltam – pl. a mérethelyes jelzőktől fenékre ültem, azok nagyon ott voltak.

Mindenkinek köszönet a részvételért, jó volt látni, hogy nem csak páran vagyunk, 1:160-as méretben modellezők. És… ahogy beszéltük, szeptember környékén egy újabb ilyen összeröffenést tartunk, majd még kitaláljuk, mikor.

Ps: volt pár ember, akit érdekelt Unitrack rendelés. Ist-tet nem szabad ez ügyben élni hagyni, tessék ezzel nyugodtan piszkálni mailben. (bocs Ist :-))

Előkészületek a digitális pályarészen 
 
 Ist heggeszti a pályát
 
Csúcsforgalom I. 
 
 Csúcsforgalom II.
 
 Zsivány Kiskun Modell néven futó magyar teherkocsijai szép hosszú szerelvényt adtak ki
 A képekért köszönet Mrcell-nek

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr2500080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása