crashblogja

Southwest Models

2008. január 21. - crash
Manapság’ egyre több a hazai piacon az egyedi modelleket, vagy csak egyedi átfestéseket kínáló ember - és mindenki másra esküszik. Van aki ezt preferrálja, van aki azt nem szereti, és van, akiről valakinek véleménye van...

...minap bóklásztam az e-bayen – az amerikai részen – és láttam egy Soutwest Models nevű vállalkozást?, amely az alábbi, képeken lévő dolgot produkálta – N-es méretben.

Állakat összeszedni, asszem' van még hová fejlődni :

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Képek : Soutwest Models

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr28306500

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nygma · http://nygma.hu 2008.01.21. 22:44:17

Ez nagyon ott van. Kíváncsi vagyok hogyan csinálták ezeket a rozsdafoltokat. Ez mind festés vagy valamit a felülettel is játszottak. Végülis egy forró kés hegyével vagy egyéb forró tárgyal lehet kisebb karcolásokat és roncsolásokat okozni a felületen. Rozsdás felület végülis egyenetlen.

marvlev 2008.01.30. 11:02:11

Néztem őket én is, bár azt nem tudom mennyiért vitték el a vagonokat, de megfizették a munkát az biztos...
süti beállítások módosítása