crashblogja

Amikor a villamossal az utastájékoztatás is kisiklik....

2008. január 24. - crash
Ma reggel igyekeztem volna dolgomra a 61-es villamossal a Moszkváról', de valami felt?nt : túl sok ember áll a megállóban, és sem a megállóban, sem a vágány végén nem volt egy szál villamos se'. Nagyszerű, Superbrand, az van -, villamos meg sehol. Nézek a Déli felé, a 61 / 56,18,59-as elágazásánál váltókon egy villamos áll - befele semmi mozgás. Gyanús volt - gondoltam megnézem, mi történt. Kisiklott a villamos, egyetlen utat hagyva szabadon, a 18,56,59-es villamosok Déli felé menő irányát.

Az emberek továbbra is vártak, semmi utastájékoztatás - had' várjon a nép. Ha nem gondolom azt, hogy el kell mennem a 18-as villamossal, mert az még éppen jár egy ideig - ameddig el nem fogynak abból az irányból a villamosok - akkor lemaradok. Semmiféle információ - mivel, merre lehet menni, esetleg pótlóbusz (napersze…) honnan indul… semmi. Mindegy…. 18-assal el a Móriczig', ahol benéztem a villányi úti, a 61-es villamos megállójába, ahol éppen csak annyi ember állt, amennyi felfér a járdára. Mindenki várt szépen a villamosára - mert senki nem mondta Neki, hogy: ne várd, mert kisiklott.

A vicces (vagy felháborító?) dologban, hogy mindkét helyen (Moszkva tér, Móricz Zsigmond körtér) van BKV-s központ, vagy mittoménmi',  mindenütt van hangosítás - ha nem működik, legalább egy ember kimehetett volna, és tájékoztathatta volna az utasokat, hogy nem megy a villamos - de az utasok tájékoztatására nagyívben…

 
 
 


Eszembe jutott a BKV honlapon olvasott dolog, ahol roppantul kibüszkültek' a Superbrand címükre: "Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkákhoz kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, amelyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek."

Az utastájékoztatást elégségesen, azt várnánk el. Utasok… Fogyasztók… hol játszanak a BKV-nak?

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr32310512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunrise 2008.01.25. 09:08:55

Biztos úgy vannak vele, hogy minek az utastájékoztatás, amikor az utasok-ha megunták a várakozást-majd úgyis mennek gyalog. Nem hinném, hogy az utas (ügyfél....?) korrekt kiszolgálása lenne a cél. Ebben az időpontban úgyis mindenki "csak" a munkahelyére próbál bejutni, úgyhogy nem lényeges.

Nygma · http://nygma.hu 2008.01.25. 14:37:10

Nem mintha bármit is érne az összehasonlításom, de ha itt (London) megáll a metró az állomás előtt (mert torlódás van), akkor 5 másodperc múlva biztos bemondja a vezető, hogy nem kell aggódni. Ahol át szoktam szállni, ott is néha bemondják hány perc múlva jön a csatlakozás.
Persze a kedvecem az volt, amikor már van 5 perce vártam az állomáson, és erre nem azt mondták be, hogy mikor jön az én metróm, hanem azt hogy minden vonalon jó a szolgáltatás. (Akkor éppen nem úgy tűnt, de lehet csak a szitáló eső miatt volt.)
süti beállítások módosítása