crashblogja

Mk48 orr

2007. augusztus 14. - crash
Tervszerűen halad az Mk48-as, ma feldíszítettem a homloklemezeket. kicsit kellett furkálni, mert először kifúrtam a felfogatások helyét 0,5-ös fúróval, aztán' pedig rájöttem, hogy kell oda az 1-es is, nosza mégegyszer.  Mindegy, legalább halad.
Az alkatrészek felragasztása közben azon méláztam, milyen jó volna az a régi modellező pillanatragasztó, amelyet anno kaptam egy modellező barátomtól. Az azt tudta, hogy pár másodpercig a ragasztáskor volt lehetőség korrigálni, míg a most kapható pillanatragasztók azonnal kötnek. Igaz, az valami gélragasztó volt, próbálkoztam a Loctite Gél-lel, de az nem vált be. Ha valaki tud ilyen lassabb cianoakrilát (pillanat) ragasztó fellelhetőségi helyről, szóljon. Műgyantát ugyanis rendesen csak cianoakriláttal vagy gyantával lehet ragasztani (az epoxi nem ér, az ugyanolyan lassú, mint a gyanta, és ráadásul még büdös is).

Holnapra a kapaszkodók helyének furkálása, és a kapaszkodófelrakás van. Egyszerre csak egy dolgot :-)

A mai állapotról egy kép :

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr63140112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Karajz Péter 2007.11.02. 16:53:06

T.Krash nem tudom, hogy tévedek v.sem de a fénykép alapján úgy vélem a te műgyanta kocsidat láttam a Pecsában. Ha lehetséges ez ügyben szeretném felvenni a kapcsolatot veled. Légyszi írj a cimemre. üdv K.P.
süti beállítások módosítása