crashblogja

Kapaszkodók

2007. augusztus 15. - crash
Azt hittem, hogy a kapaszkodók helyének kifúrása egyszerű lesz. Node a modellezők élete nemcsak játék és mese... ...van benne szívás is, rendesen. Ugyanis még nyers állapotban ki voltak fúrva a kapaszkodók rögzítésére szolgáló furatok, de rossz volt azok függőlegeshez mért szöge, így a kész furatok le lettek gittelve'. A gittelést itt a puttyzás jelenti. Szép, egyenletes felület volt, csakhát belül... Általában majd' minden fuatot fél és két mm között kellett áthelyezni, ami azt szülte, hogy majdnem a régi furatba kellett belefúrni. Ez azt ereményezte, hogy a begittelt' puha részbe harapott a fúró, szinte vezette a fúrószárat a régi furat, a kemény műgyantába nem nagyon  akarózott oda menni, ahova akartam.
Így aztán kompromisszumot kötöttem az Mk kasztnival : kapott akkora furatokat, amelyekbe belemegy a korlát, akár lötyöghet is. Pillanatragasztóval belőttem a kapaszkodókat, és a tátongó nagyobb korlát körüli lyukakat noflexxel kitömítettem. Azért ezzel, mert lassabban szárad, mint a putty, és jobban be lehet a kisebb részekbe tömködni.
Így aztán nem úgy halad a munka - természetesen - mint ahogy szeretném.

A kapaszkodókkal feldíszített mozdony.
 
A kapaszkodók töve közelről. Bizony elkélt a neoflex. Többet ilyen az  marhaságokat - hogy meglévő furatot letömítek, és közel azonos helyre fúrok másikat - igyekszem elkerülni

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr67141026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása