crashblogja

Festettem, megen'

2007. október 03. - crash
Múltkor csúnyán ráfaragtam az alapozásra, de a Bax azóta a MAVOE-n figyel a vitrinben, mert megkértek, rakjuk ki, had' lássák a látogatók, hogy készül egy ilyen modell.

Csak az Mk48 van itthon, de azzal is van foglalkozni-való, nekiálltam hát lealapozni az alvázat és a forgóvázakat. Elmentem a SAS-ba Gunze festéket venni - kissé seggreültem a látványtól, hogy a festékespolc csak úgy kongott az ürességtől - de pár szürkéből sikerült kikeverni azt a kékes-acélos szürke színt, amelyet kinéztem az Mk48 alvázára. Mivel ez kész, a kasztni van soron, csiszolom, hogy szép, egységes legyen a felület. alig várom már, hogy lássam, hogy fest a gép narancs színben.

Alváz, forgóvázak és a hidraulika - vagy mittudomain'

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr64185143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása