crashblogja

Lakkozás

2007. október 25. - crash
Nem olyan rég, egy festékbeszerző utamon belebotlottam a Testors akrill lakkjaiba, amelyből be is vásároltam egy adaggal - fényes, félfényes, matt. A szintetikus testors lakkokat szeretem, ezért kíváncsian vettem kézbe. Most került lakkozásra - a felület fényességének beállítása és a tapogatásállás miatt - a zöld Mk48-as, gondoltam, ez már ezzel kerül lakkozásra.
Tapasztalat : nagyon szép felületet ad, viszonylag gyorsan szárad, és vastagabb rétegben is használható.  Kipróbáltam egy munkadarabon, mielőtt nekiestem a mozdonynak - biztos, ami biztos alapon, nem akartam a gépet újrafesteni - ha megfolyik, fehér színű lesz amíg meg nem szárad, de nem kell aggódni, mert átlátszóra szárad. Az üvegben lévő lakk szerintem egy kissé túl sűrű, így 3:1 arányban hígítottam vízzel (festék : víz arány).

Konklúzió: nekem tetszik :-)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr39208353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása