crashblogja

750

2007. november 16. - crash
Elővettem egy kicsit reszelgetni a 750-es kasztnimat. Pontosabban nem vettem elő, mert ott volt az asztalomon, így hát foglalkoztam vele egy kicsit. Megkapta a lámpákat, bár elég szenvedős dolog volt.
Először úgy gondoltam, hogy 8db egyforma, hengerből vágott szeletből lesz a lámpa, amit majd a végleges helyénm kifúrok. Aham... de nem igazán lehet 8 ugyanolyan vastag szeletet vágni, így a mellett döntöttem, hogy felrakok 8 kb. egyforma vastagságú szeletet, és majd ha a ragasztó megszáradt, akkor egyforma méretre reszelem őket. Úgyhogy most szárad...

A félkész gyanta kasztni a hozzáépített főkerettel. Lesz még reszelnivaló vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr78231551

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kudar György 2007.11.23. 13:31:15

Szia Sanyi!
Ez jól néz ki! Miből lesz az alja? Hajtás, futómű?
üdvgyuri
süti beállítások módosítása