crashblogja

Tisztítás témája

2007. július 09. - crash

Egyszerűen, mert tisztítatni kell. Aki régebb óta ismer, tudja, hogy az áramszedési és egyéb' problémákkal küszködő Roco vágányokat hirtelen felindulásból jól eladtam - küzdjön vele az, akinek van rá érkezése, én nem érzem magam elég felkészültnek az N-es Roco-val való foglalatossághoz idegileg. Szóval ezért lett Unitrack itthon jáccáshoz'.

Nemrég elővettem ismét a pályát - godoltam a digit és a Traincontroller témát tovább finomítgatni. Előpakoltam a vonatokat - az európai témát, azokban vannak dekóderek - és azért próbából megfuttattam 1-2 dolgot. Az új Kato class 66 az új dekóderével ment, mint a kisangyal, de a Fleischmann 2016 megakadt a váltón. Gondoltam egy tisztítás nem árt. A kerekeit megnézvén kosz nem látszott rajta. Kémiai úton sötétítettek a kerekei, és a futófelületek szépen kivilágosodnak, ahol be lehet azonosítani szemmel a koszt - én ilyet nem láttam rajta. Ezért szétkaptam, és a kerekek és az áramszedők közötti részeket, illetve a forgóváz-nyák átvezetést megtisztítottam alkoholos megoldással - ez általában használ. Na, most nem. Végső megoldásként azt találtam ki, hogy bár a kerek tisztának, fényesnek tűnnek - a keréktisztítón egy kicsit megjáratom....
...és láss csodát : a mozdony olyan, mint új korában. Szóval egy kis keréktisztítás sosem árt.

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr87140009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása