crashblogja

Unitrack váltó update

2007. október 14. - crash
Az N-es Unitrack 718mm sugarú - a réggebi konstrukciójú - váltói nem DCC barát kialakításúak alapból. Én a váltóimat digit üzemben használom - ha pedig egy kis analóg játszadozás van, úgyis csak egy vonat van a pályán - így egy kis átalakításra adtam a fejem. A dolog lényege, hogy a 718-as ívű váltó az állásától függően ad áramot a szív utáni vágányokra - és ezt a dolgot nem lehet kiiktatni, mint a 481-es sugarú váltónál.

A váltót megfordítva lehet látni, hogy a sínszál alulról hozzáférhető. Úgy gondoltam, hogy a szív utáni részen, az azonos polaritáson lévő sínszálak között egy átkötést készítek. Igen ám, de nehéz ott forrasztani, mivel a sín kis "lukon keresztül" látszik csak. Kókányoláshoz folyamodtam : a forrasztópálka hegyéről az ónt belepottyantottam a sínszál felett lévő kis lukba, majd ide forrasztottam a drótot. Müxik.

A 718mm ívsugarú váltó
 
A kész átkötés

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr96196172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása