crashblogja

Bobo könyv

2007. december 22. - crash
A mai börzének volt egy igazi újdonsága : megjelent a Bobo könyv. Hogy már korábban kapható volt-e, nem tudom, a lényeg az, hogy futótűzként terjedt a hír : lehet kapni a börzén. Gyors felderítés – és Fiatos rávezetése révén - meg is vettem.

Voltak prekoncepcióim a könyvvel kapcsolatban – az M41 album kapcsán - de amikor kézbe vettem, mindez eloszlott : nagyon jó a megjelenése. Nagyon tetszik, hogy a borító csak egyes helyeken van lakkozva, ezzel egy ki kiemelést ad az egyes részeknek, már-már egy kis térhatást is beleképzelhet az ember… Maga a könyv nagyon tetszik. Leszögezem, hogy ez - szerintem - inkább az album kategóriába tartozik. Lelkes vasútbarátok összegyűjtöttek írásokat a Bobo-ról, melléraktak _sok_ képet, és készítettek egy könyvet, hogy így emlékezzenek meg a mozdonytípus 50. születésnapjáról. Nemes tett, becsülendő nagyon .

Nem akarom ragozni, dícsérni – nekem tetszik, de biztos’ sokan el fogják mondani, hogy ezért szar, azért nem jó – de ez legalább van, és szerintem minden magyar vasútbarátnak kell helyet találnia a könyvespolcán ennek az albumnak.

A bejegyzés trackback címe:

https://crashblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr37272801

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása